Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дебитомер на 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от KiKo
    А в моя случай трябва ли егзаминер или може и по бързият начин с откачане на акумулатора
    В твоя случей ЕКУ-то е по интелегентно от майстора затва по добре нищо да не се разкачва
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #17
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

      Comment


      • #18
        Здравейте, възможно ли е след като се откачи буксата на дебитомера
        двигателя да работи специялно при 2.4 JTD
        sigpic Alfasud/156 1.8ex
        156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

        Comment


        • #19
          Колко специално да работи какво имаш напредвид
          Fiat Punto 1.9 JTD
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD
          sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Alfamaniak
            Колко специално да работи какво имаш напредвид
            не бе Кире, просто пусти запетайки
            ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
            ALFA ROMEO 33 1.5 TI

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alfamaniak
              Колко специално да работи какво имаш напредвид
              Ами правя една удряна и забелязах че буксата е откачена и овита с изолир а се съмнявам някой да я е увил така след удара и се чудя дали е възможно е да работи така?
              sigpic Alfasud/156 1.8ex
              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

              Comment


              • #22
                При мен също буксата е увита в изолир, липсва и ботушчето на буксата - така я купих.
                Колата върви - колкото трябва само дето си е малко грозно като вдигнеш капака.
                ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Tinoto
                  При мен също буксата е увита в изолир, липсва и ботушчето на буксата - така я купих.
                  Колата върви - колкото трябва само дето си е малко грозно като вдигнеш капака.
                  Ясно брат ,но тази направо си е откачена от корпуса и според мен не функционира та за това питам дали двигатела (2.4JTD), работи при откачена букса, дори и не както трябва?Колата не е в движение и не знам каке била преди.
                  sigpic Alfasud/156 1.8ex
                  156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Galeano
                    Първоначално публикувано от Tinoto
                    При мен също буксата е увита в изолир, липсва и ботушчето на буксата - така я купих.
                    Колата върви - колкото трябва само дето си е малко грозно като вдигнеш капака.
                    Ясно брат ,но тази направо си е откачена от корпуса и според мен не функционира та за това питам дали двигатела (2.4JTD), работи при откачена букса, дори и не както трябва?
                    би трябвало да пали, и да работи в сервизен режим....
                    поне квото аз знам
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment


                    • #25
                      Странна работа сякаш са я карали преди това без дебитомер защото буксата беше откачена и изолирана,много странно.
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #26
                        Работи без никакви проблеми с извадена букса само че по малко върви
                        Fiat Punto 1.9 JTD
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alfamaniak
                          Работи без никакви проблеми с извадена букса само че по малко върви
                          Аха значи сигурно и е заминал деитомера и просто са му дръпнали шалтера, да се нядявам че е само това Мерси !!!
                          sigpic Alfasud/156 1.8ex
                          156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                          Comment


                          • #28
                            при мене на либрата като се махме светват лампичките на таблото - за двигателя и за скоростната кутия, ръчния режим на автоматика неработи и светят лампичките за 1,2,3,4 D,N,P зелено и хич не върви ....

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от netsurfer
                              при мене на либрата като се махме светват лампичките на таблото - за двигателя и за скоростната кутия, ръчния режим на автоматика неработи и светят лампичките за 1,2,3,4 D,N,P зелено и хич не върви ....
                              Ами те моторите са им същите мисля. На бензиновата като го откача и згъва чадъра ,работи само на обороти за дизела не знам как е, а явно оказва влияние и на автоматика
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Galeano
                                Първоначално публикувано от netsurfer
                                при мене на либрата като се махме светват лампичките на таблото - за двигателя и за скоростната кутия, ръчния режим на автоматика неработи и светят лампичките за 1,2,3,4 D,N,P зелено и хич не върви ....
                                Ами те моторите са им същите мисля. На бензиновата като го откача и згъва чадъра ,работи само на обороти за дизела не знам как е, а явно оказва влияние и на автоматика
                                моторите нямат нищо общо
                                Мойта е 2.0 20V който се слага на фиат/ланча

                                Comment

                                Working...
                                X